Všeobecné obchodní podmínky

I. Úvodní ustanovení

Cestovní agentura Schindler - Simona Schindlerová, IČ: 17203023 (dále jen CA) je autorizovaným prodejcem zájezdů pořádaných cestovními kancelářemi (dále jen CK) na základě řádně uzavřených smluv o zprostředkování prodeje zájezdů s jednotlivými CK.

Všechny tyto CK jsou řádně pojištěny proti úpadku na základě zákona č. 159/199 Sb. a CA Schindler potvrzuje, že disponuje platným potvrzením o pojištění proti úpadku všech zastupovaných CK, které zasílá klientovi spolu se smlouvou o zájezdu.


II. Ceny zájezdů a slevy

Zájezdy objednané u CA Schindler jsou vždy prodávané za stejnou cenu a sjednávané za stejných podmínek, jako zájezdy nabízené u jednotlivých CK, které zájezdy pořádají a to včetně slev, věrnostních bonusů, akčních výhod apod.
CA nenese žádnou odpovědnost za případné škody vzniklé v souvislosti s nepřesnými údaji na stránkách www.ca-schindler.cz. Pro klienta jsou vždy závazné pouze informace, které obdrží na cestovní smlouvě o zájezdu.


III. Objednávka a rezervace

Objednat zájezd nebo služby může jakákoliv osoba starší 18. let. Zájezdy je možné objednat telefonicky, emailem nebo prostřednictvím webových stránek www.ca-schindler.cz. Objednávka nesmí obsahovat nepravdivé informace (např. neplatné telefonní číslo, e-mail, apod.). CA si vyhrazuje právo tyto objednávky odmítnout i bez zpětného informování klienta. Dále si CA vyhrazuje právo na chybu publikovaných cen, termínů a dalších údajů v nabídce a nezávazné rezervaci.
 Po obdržení nezávazné objednávky (Nezávaznou objednávkou se rozumí poptávka zájezdu, která ještě není závazně potvrzena ze strany CK.) pracovník CA ověří u CK, zda je zájezd volný a pokud ano, kontaktuje klienta a po odsouhlasení vytvoří u pořádající CK předběžnou rezervaci na klientovo jméno. Také mu sdělí dobu trvání rezervace (Doba platnosti předběžné rezervace je zpravidla několik dnů, u zájezdů typu Last minute několik hodin.), konečnou cenu zájezdu s formu platby za zájezd. Pro klienta je závazná cena a další podmínky uvedené na platně uzavřené smlouvě o zájezdu. Pokud zájezd volný není (např. z důvodu vyčerpání kapacity), navrhne zákazníkovi další alternativní řešení.

U některých zájezdů je nutné vyžádat si zájezd nejdříve u zahraničního partnera pořádající cestovní kanceláře. V takovém případě je CA oprávněna požadovat s odvoláním se na podmínky pořádající cestovní kanceláře zálohu až do výše 100 % ceny zájezdu ještě před rezervací zájezdu. Potvrzením rezervace se objednávka stává závaznou. V případě neúspěšné rezervace se složená záloha vždy vrací v plné výši, pokud si zákazník nevybere jiný zájezd.

IV. Cestovní smlouva

V případě, že zákazník souhlasí s rezervací, sdělí pracovníkovi CA všechny náležitosti potřebné k vyplnění cestovní smlouvy (potvrzení o zájezdu) a to včetně doplňujících údajů o spolucestujících (jména a data narození). Vyplněnou cestovní smlouvu zašle CA klientovi emailem nebo poštou spolu s potvrzením o pojištění CK proti úpadku, všeobecnými obchodními podmínkami a způsobem platby.

Po obdržení smlouvy je klient povinen zkontrolovat správnost všech údajů na smlouvě uvedených, případně doplnit chybějící a cestovní smlouvu podepsat a neprodleně maximálně do doby platnosti rezervace odeslat emailem či poštou zpět do CA spolu s dokladem o uhrazení platby. Klient svým podpisem vyjadřuje souhlas s obsahem cestovní smlouvy, stvrzuje správnost údajů na cestovní smlouvě, vyjadřuje souhlas s obchodními podmínkami dané CA a CK a souhlas s tím, že obdržel všechny přílohy, které tvoří nedílnou součást cestovní smlouvy.
 Po obdržení podepsané cestovní smlouvy a dokladu o provedení platby, zasílá CA cestovní smlouvu k potvrzení pořádající CK. Smlouva se stává závaznou v okamžiku jejího potvrzení ze strany pořádající CK. 

CA nenese zodpovědnost za následky opožděného navrácení podepsané cestovní smlouvy nebo opožděnou platbu (ze strany CK může dojít ke stornu rezervace zájezdu), ani za následky způsobené uvedením chybných údajů klientem při vyplnění cestovní smlouvy.


V. Platební podmínky

Platební podmínky zájezdů se řídí platebními podmínkami jednotlivých cestovních kanceláří. O termínech, způsobu a výši plateb je klient vždy informován před podpisem cestovní smlouvy. Platební podmínky jsou uvedeny v cestovní smlouvě a obecně platí, že u zájezdů objednávaných více než 60 před odjezdem, platí zákazník zálohu v rozsahu určeném pořádající cestovní kanceláří (zpravidla 50% z celkové ceny zájezdu) v den podpisu cestovní smlouvy (potvrzení o zájezdu) a doplatek nejpozději 30 - 60 dní před odjezdem.
U zájezdů objednávaných méně než 60 dní před odjezdem (např. last minute) platí klient celkovou cenu zájezdu jednorázově v den podpisu smlouvy. Termíny pro platbu zálohy/doplatku ceny zájezdu jsou pro klienta závazné.

Placení zálohy i doplatku ceny zájezdu probíhá zpravidla převodem na bankovní účet pořádající cestovní kanceláře, který je uveden v cestovní smlouvě. Za následky způsobené zpožděním plateb ze strany klienta nenese CA odpovědnost. V případě, že klient nedodrží termín zaslání cestovní smlouvy nebo splatnost zálohy či doplatku za zájezd, může dojít ze strany CK/CA ke stornování rezervace nebo zájezdu.


VI. Cestovní doklady a pokyny k zájezdům

Veškeré cestovní doklady, tj. cestovní pokyny, letenky, ubytovací vouchery, víza, doklady o pojištění atd., obdrží zákazník od CA nebo pořádající CK 3-7 dní před odletem emailem. Bez úplného uhrazení zájezdu zákazník neobdrží potřebné odbavovací listiny a pokyny, které jsou nezbytné pro účast na zájezdu.

Žádáme proto naše klienty, aby nás kontaktovali, pokud neobdrží cestovní doklady ve výše uvedené lhůtě. CA nenese odpovědnost za pozdní dodání nebo nedodání cestovních pokynů pro klienta ze strany CK, ale je mu vždy nápomocna pro jejich získání od pořádající CK.

Pro vstup a pobyt na území cizího státu musí každý splňovat podmínky stanovené jeho zákony. Ke sdělování aktuálních podmínek vstupu a pobytu na území cizího státu je příslušný zastupitelský úřad daného státu, jehož kontakt naleznete na stránkách Ministerstva zahraničních věcí České republiky – www.mzv.cz v sekci Státy a území - Cestování. 
CA proto doporučuje svým klientům, aby si před podpisem smlouvy o zájezdu ověřili u zastupitelského úřadu navštěvovaného státu, jaké jsou aktuální podmínky pro vstup a pobyt a dále překontrolovali platnost svých cestovních dokladů. Pokud se jedná o klienta cizí státní příslušnosti, je tento klient povinen ověřit a vyřídit si všechny vstupní formality do dané země podle podmínek náležících jeho státní příslušnosti. Každý zákazník si rovněž musí před odjezdem vyřídit všechny vízové formality, pokud to země vyžaduje a zjistit podmínky pro vstup do dané destinace (např. povinné očkování apod.). Za neudělení víza pro klienty nenese CA ani pořadatel zájezdu žádnou odpovědnost.



VII. Storno podmínky a reklamace

Klient je oprávněn stornovat objednaný zájezd až do okamžiku zálohy nebo podpisu smlouvy bez storno poplatků. Po podpisu smlouvy se na stornování zájezdu vztahují stornovací podmínky pořádající cestovní kanceláře. Zrušení objednávky musí klient zaslat e-mailem do CA, která celou věc předává neprodleně k vyřízení CK.
Reklamace zájezdů od klientů se řídí režimem Všeobecných smluvních podmínek pořádající cestovní kanceláře. Cestovní agentura Schindler dle zákona nezodpovídá za služby poskytnuté pořádající CK a není oprávněna řešit reklamace zájezdu jménem pořádající CK.
Zákazník uplatňuje své reklamační nároky přímo u CK, a to bez zbytečného odkladu, nejpozději však ve lhůtě uvedené ve Všeobecných podmínkách pořádající CK, jinak právo klienta zaniká. Reklamace se podává v písemné formě spolu s reklamačním protokolem z místa pobytu, nejlépe potvrzeným delegátem pořádající cestovní kanceláře, fotografiemi apod.
Cestovní agentura Schindler nenese odpovědnost za nedodržení smlouvy o zájezdu a nabídnutých služeb, je však zákazníkovi vždy plně nápomocna při řešení nastalé situace. CK je povinna se k reklamaci vyjádřit ve lhůtě stanovené zákonem.



VIII. Ochrana osobních údajů

Klient provedením rezervace a odesláním objednávky uděluje souhlas se správou, zpracováním a uchováním svých osobních údajů CA na dobu neurčitou. Klient může kdykoli písemně zrušit svůj souhlas a jeho data budou z databáze CA vymazána.

Cestovní agentura Schindler, jakožto zpracovatel osobních údajů, zpracovává osobní údaje objednatele a cestujících v souladu s pokyny pořádajících CK, jakožto správců osobních údajů. Bližší informace o zpracování osobních údajů jsou obsaženy jednotlivých informačních oznámeních konkrétních CK.

Cestovní agentura Schindler prohlašuje, že s osobními údaji klientů, které v souvislosti se svou činností získá, bude nakládat v souladu s platnými zákony České republiky o ochraně osobních dat, především dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Některé údaje budou zpracovávány i na základě zvláštního zákona a jejich poskytnutí je povinné pro uzavření některých služeb (např. cestovního pojištění).



IX. Závěrečná ustanovení

Tyto obchodní podmínky Cestovní agentury Schindler jsou platné od 1. 8. 2022 a platí na všechny nabízené zájezdy Cestovní agentury Schindler - Simona Schindlerová.


Ochrana osobních údajů


Cestovní agentura Schindler - Simona Schindlerová prohlašuje, že s osobními údaji klientů, které v souvislosti se svou činností získá, bude nakládat v souladu s platnými zákony České republiky o ochraně osobních dat, především dle zákona č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů účinného od 24. 4. 2019.